Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2017, 19:06   #385
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
"Mogelijks verwijst u naar de belofte tot aankoop, ondertekend door de heer Eric van der Ven op 8 februari 2017. Dit betreft een eenzijdige rechtshandeling, waarbij enkel de belover zich tot een bepaalde prestatie heeft verbonden. De waarborg van 40.150 EUR werd evenwel nooit betaald binnen de gestelde termijn, waardoor de overeenkomst als ontbonden en onbestaande werd beschouwd."

*proest*
Daar gaat het nu net over ,dat is 1178 BW
De verkoper heeft verhindert dat de waarborg kon gestort worden en daardoor treed de postatieve voorwaarden in aktie,de verkoop is geschiedt en de ontbindende voorwaarde vervalt
Het is duidelijk een beginnend advocaat die totaal geen ervaring heeft met potestatieve voorwaarden en nog minder ervaring in REDINTEGRANDA.
Waarom de eigenaars Veerle Cools van het dossier hebben gehaald is mij een raadsel,veerle staat bekend als een uitstekend advocaat en harde tante,zij heeft ook zeer veel relaties binnen de rechtbank,zij was een tegenstander op mijn niveau.
Wat ze nu tegen mij zetten is om te lachen
ZZZ
Zee Zand en Zon

Ps heb mijn antwoord gemaakt in de beach club aan het zwembad gemaakt zend het stracs naar eric die het op briefhoofd babayant verzend
Ik plaats het het hier
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden