Discussie: Geert Bourgeois
Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2009, 23:17   #41
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Klopt Pelgrim, hier een komma , fuck it my man (voor de lol dat ik dat zeg he, neem dat niet te offensief op he)

Daar zit wat in the dude


Tjah dominatrix, het draait inderdaad om geld. Maar dat ze dan niet hypocriet doen en ook eens in eigen zak scharrelen. Ipv torenhoge pree's te trekken. Misschien werken die mannen wel hard, maar verdekke... Gezien hoeveel de mannen uit de staatskas hebben geplukt, die mannen dat het voor "ons" gaan regelen.Nee nee, ik denk dat zij in eigen belang denken en niet in het belang van u en mij.
We mogen ons daar niet in laten vangen. Zeker niet na een duizendste maal.

Het is uiteraard gemakkelijk te zeggen dat Wallonië de rem op onze toekomst is, maar wat als Wallonië de toekomst is? Wie kan zover zien in de toekomst?
Kijk bij milieu, daar staat een post over biogas... Waarom zijn wij daar nog niet aan begonnen?
Waarom buiten we alles uit dat uit te buiten valt?
Misschien hebben ze gewoon teveel zakken gevuld, teveel miljoenen gefraudeerd afgelopen decennia... en mss is dat wel het bankroet van Vlaanderen geweest. Nu zoeken ze snel een zwart schaapje om de vinger te wijzen. mijn persoonlijke mening daarover.
Ik zie wat ik zie, en er is veel gefraudeerd geweest... waar is dat geld naartoe? Geïnvesteerd in onze welvaart? ik dacht het niet...

Het is ook mijnheer leterme dat de koopkracht van de Vlaming ging aanpakken, eerste dat ik van hem las na de overwinning: Leterme kent het koningshuis meer dotatie toe...
Wat voor nen hypocriete zak is dat dan waar iedereen zich nog steeds aan laat vangen.

Gun, ik geef geen onderbouwende info, want ik geef mijn mening.
Ik zeg heel duidelijk tegen een splitsing te zijn omdat ik fier ben Belg te zijn. Ik vind onze Waalse Ardennen supermooi, ik vind onze monarchie langs één kant onnodig, maar toch langs de andere kant vind ik het wel "romantisch".

Ik ben mss naïef ja... maar geloof me, ik kom van een ladder waar ooit een trede extreem rechts was. Ik ben extreem rechts geweest en zeg dat eerlijk. Maar ik zie meer dan ooit dat we door samenwerking meer gaan bereiken dan vingers te wijzen.

We dumpen geld in de verkeerde zaken, dus dumpen doen we zowiezo al.
Er is jaren geleden niets geïnvesteerd geweest door de grote machtspartijen.
Ik zag enkel miljoenen euro's verdwijnen met dat ocmw schandaal, hoeveel is de totale som van de visa affaire geweest? mij een vraag.
Daarbovenop de torenhoge inkomens die ze ontvangen.
Miljoenen euro's dat ze van ONS belastingsgeld pakken om mooi op de foto te staan tijdens hun campagnes en ga maar door.

Wat ik zie = SYSTEM FAILLURE
Gemakkelijk dat op de waal te steken uiteraard... En neen ik zeg niet dat zij vrij van schuld zijn.
Maar hun alleen de schuld geven vind ik vrij hypocriet.
__________________
Onder invloed van de duivel.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 juli 2009 om 23:19. Reden: ff te rap doorgerateld
420yeahbaby is offline