Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2017, 04:44   #102
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Die zopas ingetrokken "boskaart" is eigenlijk een waardevol dokument gebleken.Het was de illustratie van de scheefgroei van Vlaanderen en de gevolgen ervan..

Het is onderhand onmogelijk geworden nog ergens een groot handelsproject op te zetten nochtans op een oud industrieterrein,het is quasi onmogelijk grote verkeersinfrastruktuur,zelfs als iedereen het nodig vindt,te verwezenlijken binnen een mensenleven....en nu kunnen we zelfs geen plaats-,of methode-, meer vinden voor nog een klein beetje bomen....

Ik hoor ze graag praten,ook de groenen (wakker geworden?) ,over "grote aaneengesloten bosgebieden...

Vind dat maar eens zonder dat je ergens een babyboomer moet wegjagen van zijn paleisje of een boer zijn landbouwgrond,en dus zijn leven,afpakken....

Neen,uiteindelijk kan ik de Minister-,en zelfs haar diensten, niks verwijten maar druk ik mijn minachting uit voor iedere politicus die hier nog een spelletje "beschadiging" van wil maken in plaats van duidelijk te maken waarvoor hij/echt staat:"de verdere vernietiging van Vlaanderen".

Als we de "heilige onaantastbare decennia-overspannende rechten" van de "kerkhofgeneratie" (en ja,ik hoor er zelf ook net toe!)moeten garanderen mensen komt er NIKS van....zo simpel is het.

Laatst gewijzigd door kelt : 20 mei 2017 om 04:50.
kelt is offline   Met citaat antwoorden