Los bericht bekijken
Oud 30 december 2014, 21:54   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.618
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

mauw, mauw, namastiaauw Hooggeleerde forum geleerden, zonder katachtige hoektandjes,

NOU, 'wat zal isis in 2015 presteren?'

Ja, ik als slimme, hardwerkende Hindoe Nazi kat zou willen dat isis het presteert om lekkerdere kattenbrokjes te maken dan de nazi duitse uit 1940 die ik al jaren eet. Mijn oude Duitse katten fuhrer, ene hoogbegaafde kunstschilder, (maakte toch snel 2000 meester werken in zijn jonge jaren) presteerde het om de lekkerste kattenbrokjes met nassi smaakjes te ontwikkelen in Nazi duitsland.

anders moeten jullie mensaapjes maar Isis een handje helpen. Die oude moslim bende, Al Qaida van Osama Bin laden presteerde het om de Twin Towers te slopen met twee gekaapte vliegtuigjes en dit bespaarde Amerika tientallen miljoenen dollars aan sloopkosten in de toekomst, dus zij moeten deze diepgelovige en hardwerkende, kleingeschapen, besneden piemelige moslim knaapjes toch dankbaar voor zijn. Ja, isis zou bijvoorbeeld harder moeten werken in 2015, de zwaarden scherper maken, meer kaffir geitjes verkrachten en slachten, iets doen dat groter is dan Twin Tower, 9/11.

UIteraard zijn er moslim katten die Isis nu een handje helpen, en een idee is een internationale mega terreur actie, alle moslim katten in asielcentra's bevrijden. OF alle gevangen genomen doekjespoesjes bevrijden en meevoeren naar de woestijnen om hen samen van islam te laten genieten tijdens zuiver islamitische gang bangs, zoals profeet MOhammed het ook deed.

EEr de doekjespoesjes in 2015 want die werpen een heel nieuw jihad leger en Allah zal hen belonen met paradijselijke orgasmen in de HEL waar er meer moslimmeiden zitten dan moslim mannen. Jazeker, miauwallah, Allah is groot en ik ben kleiner geschapen, met mijn mini katten pikkie,

Wieroe,
de Katten Fuhrer uit delft kennisstad
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline