Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2017, 16:44   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
De rol van de N-VA is op communautair vlak uitgespeeld, ze kunnen niet meer terug, het is een conservatief-rechtse partij met een uitgesproken rechts economisch programma en een conservatief wereldbeeld van de identiteit. Het geloof in een inclusieve maatschappij is verdwenen, zeker als het over moslims gaat, maar ook kansarmen horen daar ook niet meer echt toe.
Zij hebben ook nooit in een inclusieve maatschappij geloofd. N-VA was altijd radicaal-rechtse politiek verpakt in een centrum-rechts jasje. Ico Maly heeft gelijk gekregen: N-VA verkondigt de anti-Verlichtingsideologie van uiterst-rechts. Ze zijn eerder reactionair dan neofascistisch, maar dat maakt hen niet minder uiterst-rechts, hé.

De aanvallen op de vakbonden, de aanvallen op de democratische vrijheden en de vrije meningsuiting, de aanvallen tegen de mensenrechten en de Conventie van Genève, de haatcampagne tegen de gebruikelijke zondebokken (Walen, etnische minderheden, buurlanden, Europa, ...), de Lepeniaanse verkettering van centrum-rechts in Vlaanderen als "moslimpartij" (dezelfde leugens als Le Pen t.a.v. Macron), ... dat laat allemaal weinig aan de verbeelding over.

We hebben ons allemaal laten vangen, ik ook.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden