Los bericht bekijken
Oud 4 december 2002, 21:59   #59
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Bedankt voor de 2e link! Het was best eens leerrijk. Groenlinks steekt met kop en schouders erbovenuit, gevolgd door SP, dan toch al meteen een stukje lager PVDA, D66 en CU in de groene zone, en op de laatste plaats komt VVD, nog na LPF en LN! De eerste plaatsen had ik zo wel wat verwacht, maar ik had gedacht dat LPF en LN minder zouden scoren. Zo zie je maar...
Hm, toch niet heel erg verrassend dus. Dat LPF en LN beter scoren komt door de (overgebleven) progressieve punten op gebied van referenda enzo denk ik. De VVD is echt een conservatieve partij op dat soort punten. Ik ben het eigenlijk vergeten te zeggen, maar als je bij de resultaten een partijnaam aanklikt kun je je stellingen vergelijken met de partijstandpunten. Maar maakt niet uit, voor jou is er toch weinig twijfel.
Ik zal ook ff mijn volgorde geven: SP, PvdA, D66, GL, LPF, LN, CU, SGP, CDA, VVD. Alleen VVD staat bij mij rood, CDA is niet rood, niet groen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij sommige stellingen wat twijfel, dus het kan in een andere bui ook iets anders uitpakken. Maar de SP (en de PvdA verrassend, bij de vorige verkiezingen stond de LPF bij mij nog vrij hoog) is wel constant eerste.

Citaat:
"Cherard" of "Gerard" heeft de zelfde betekenis als het iets noordelijker "man!" Ook wel gebruikt: "(ja) jong!"
Okee, bedankt, dan kan ik nu gepast reageren op Thomas: beetje dimmen, jongen!
Dimitri is offline