Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2017, 21:51   #72
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Een link vragen naar een veroordeling van een negationnist is dus een overtreding van de wet?

Moahahahahahahhahahahahahaha... *kuch kuch*... ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Als je al uw interpretaties zo zot draait, dan begrijp ik veel over jouw beweringen.
Je vroeg bronnen om te beoordelen op welke wijze:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Daar heb je dan zeker een bronnetje van, zodat we kunnen beoordelen op welke wijze zij die 6.000.000 in twijfel trekken.
De bronnen waarop die veroordeelden hun mening baseren, mogen hier dus niet aangetoond worden.
De processen daartegen, ntl wel, om dit even te illustreren:

“Een 87-jarige vrouw uit het Duitse dorp Vlotho is tot acht maanden gevangenisstraf veroordeeld wegens haar ontkenning van de holocaust.”
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._in_cel__.html

Je ziet, de Inquisitie doet haar werk goed.
Citaat:
Bla bla bla, dat verhaal is al zo afgezaagd, dat ik er zelfs geen tijd in steek. Zeker niet in deze topic.
O, maar uiteraard was het de bedoeling dat je bij m’n uitnodiging tot reply, dat in de betreffende draad zou doen, évidement.

Maar laten we even wel wezen, Bad A, je k�*n gewoonweg de inhoud van die oudere posts van me langs geen kanten ontkrachten, anders had je dat toen al gedaan, net zoals elke andere muilkorfvoorstander die kans met beide handen zou aangegrepen hebben, indien dat mogelijk was.
Niet dus, waarvan akte.
Citaat:
btw: wat vind jij van een regime dat 1.5 miljoen mensen laat vermoorden in een uitroeiingskamp?
Gelijk welk antwoord ik je geef, je zal het steeds foutief interpreteren.

Maar vertel eens, wat jij zoal vind van een regime dat ‘waarheden’ van ‘4 miljoen’ met 2,5 miljoen eenheden naar beneden bijstelt, zonder die aftrek in rekening te brengen in de ‘officiële cijfers en herdenkingen’ ?

En wat te vinden van een regime dat resoluut weigert, om te pleiten voor openheid van historisch onderzoek, als het aankomt om �*lle elementen en stukken te aanschouwen, mbt die specifieke gebeurtenis en daar zelfs een verbodswet en gevangenisstraf op zet, om zulks te voorkomen ?
Wat vind je daar zoal van ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 mei 2017 om 22:17.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden