Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2015, 20:48   #37
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Waarom zijn die cijfers schokkend ? Wij blanken zijn een serieuze minderheid in de wereldbevolking. In de onvermijdelijke geglobaliseerde wereld gaan wij dus overal de minderheid uitmaken. Het onderscheid tussen de rassen zal trouwens verdwijnen of veranderen.

nou nou nou Scherven a mok, hallo senor???

wat schrijf jij hier in die laatste zin?????:

'Het onderscheid tussen de rassen zal trouwens verdwijnen of veranderen.'

Nou vriend, ik kom uit de zwarte hindoe apen wereld in suriname en geloof mij joh, in onze zwarte wereld is alles racisme, rassenhaat, rassendiscriminatie onderling (dus zonder de blanke erbij), en wij haten en discrimineren elkaar meer dan de blanken ons zgn haten of discrimineren. Ja, jammer dat jij zo naief denkt als arme, kapot gehersenspoelde blanke man/vrouw, zielig hoor hoe men zo op duivelse wijze altijd de blanke man de Zwarte Piet toeschuift en alleen hem beschuldigt van RACISME, APARTHEID, DISCRIMINATIE, ENZ ENZ. Bullshit is dit, het blanke westen was juist de eerste continentale zone op deze planeet waar er gelijkheids wetten werden ingevoerd, met juridisch, afdwingbare GELIJKBERECHTING en het recht op gesubsidieerd hoger beroep, en gratis advocaat erbij van de staat, met kopje koffie in de staatshotels.

Ja iemand schreef het hier mooi, het westen moet niet zo dom doen door al dat bruine ratachtige (koelie) afval uit de zwarte derde wereld landen hier op te vangen, immers, zo luidt zijn zin:

-------- begin
dit schreef vlaamse realist in deze topic:

Wat een fatalistische stelling . De enige reden waarom er steeds minder blanke kindjes worden geboren is dat de blanke ouders anticonceptie gebruiken en een gezin plannen .
Dat is iets dat elk koppel voor zichzelf kan bepalen .
Het is geen slechte zaak als je naar milieu en levenskwaliteit kijkt .
Die geglobaliseerde wereld is dan de grote fout .
Personen die enkel goed zijn om zich voort te planten hoeven niet noodzakelijk overal op de wereld opgevangen te worden .
De natuur kan buitengewoon kwekende bevolkingsgroepen heus wel aan .
Bij een rattenplaag ga je de honger-lijdende ratten toch niet opvangen op andere grondgebieden ?

-------------- end

nee, als blanken uiteindelijk totaal uitgeroeid of genetisch weggeneukt en kapot geassimileerd zijn dan:

IS DE AARDE GEWOON LETTERLIJK PLANET OF THE APES.

En even jou slaperige blauwe oogjes openen:

Besef vriendje dat de hele wereld de arme, hardwerkende, machteloze BLANKE MAN GEWOON HAAT.

jonges hoho ho, ik walg ervan als ik hindoes, zwarten, negers, moslim rassen en mixen hoor praten over het blanke ras en hoeveel HAAT zij voelen voor alle blanken, ja ik heb vooral afgelopen jaren diep gegraven in de zwarte, negroide en Hindoe apen psyche en wat ik ontdekte aan pure, wrede BLANKENHAAT is gruwelijk en erg verontrustend.

Ja die EXTREME BLANKENHAAT in hele EUSSR is dus absoluut TABOE, en niemand heeft dit ooit openlijk aangekaart, muv sommige klassieke extreem rechtse sites, die openlijk, voorzichtig online PRO WHITE race zijn, in zgn POST HITLER stijl, deze neonazi's kende ik persoonlijk en ik vind hen beschaafder dan veel vieszwarte barbaars denkende Hindoes en zwarte Arya Samajis die ik door en door ken als lagere mensaap rassen van het Indiase hindoe halfapen subcontinent.

Haat voor blanke mannen zie je duidelijk bij die vieze fascistische Isis moslims, ze roeien alle blanke yezidis systematisch uit en martelen en verkrachten alle blanke yezidi meisjes vanaf 6 jaar. hele genocide, hele rassen zuivering. niemand praat hierover in de geislamiseerde media wereldwijd, ook CNN en BBC zeggen hier geen woord over.

dus verwijs ik je voor meer info over de research van wieroe en mij naar dit online gepubliceerd boek uit 2005:



WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 1 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
Inhoudsopgave

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005

Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit Ebook bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 267
Aantal woorden: 110.729
Aantal online Epages: 87
***


http://www.dewanand.com/kampf01.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 januari 2015 om 20:59. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden