Los bericht bekijken
Oud 7 september 2017, 10:43   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb jij enige levenservaring die verder reikt dan de woning van de koster in je dorp ? (ik zeg bewust niet de woning van de pastoor, want ....)

Maar wat ik wou zeggen nadat ik de krant vandaag las:
allen die hier kickten op loverboys zijn er aan voor hun moeite.
De meisjes wisten blijkbaar wel goed wat dat inhoudt, het begrip loverboy, en ze gebruikten dat graag om de flikken te misleiden.

Mijn besluit: als het parket en child focus een dossier hebben waar ze vinden dat de privacy van een minderjarige primeert, dan zijn er kranten die het plezant vinden om daar verder op te gaan fantaseren.
En dat prikkelt op zijn beurt ook lezers, zelfs forummers, die daarop kicken.
Ik ben eigenlijk 'blij' dat het hele verhaal, opgezet spel van twee meisjes zou geweest zijn, in scene gezet dus om anderen af te leiden en zichzelve in het nieuws te werken wat tegenwoordig als 'stoer, cool, megacool op FB, Twitter, Skype en andere rommel een 'eervolle' vermelding zou kunnen krijgen.

Mocht het zo zijn dat ze dat opgezet hebben mogen ze daar zwaar voor gestraft worden.

Uiteindelijk is de rode draad door het verhaal dat je tegenwoordig niets maar dan ook niets meer mag geloven van wat er tegenwoordig geschreven staat of waar men 'mondreclame' voor maakt.

Had éne zekere Trump daar ook niet een probleempje mee dat er veel nieuwsberichten een vals karakter hadden en hij zo zijn eigen nieuwskanaal opgestart heeft waar men 'alleen maar de waarheid' op weet te vertellen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2017 om 10:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden