Los bericht bekijken
Oud 15 april 2017, 07:21   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard Turkije-gaat-relaties-met-Europa-herbekijken-na-referendum

BRON

Stel ik mij de vraag, na die clowneske figuur zijn eerdere uitspraken om héél Europa een kopje kleiner te maken BRON , waarom ze er eigenlijk toch zo op uit zijn om toe te treden? Boeltje verder overhoop komen zetten?

Zoals ik al eerder schreef mag men die NOOIT laten toetreden tot de EU daar we er totaal geen boodschap aan hebben en het totaaaaal geen meerwaarde voor de EU zou zijn, integendeel ... der untergang!

De EU dient 'afgeschaft' te worden in de zin van 'back to basics' alle landen terug op zichzelf, zware grenscontroles en het 'Paard van Troje' niet meer toelaten.

Even terugblikken in de geschiedenis:

Mensen zwierven over de Aardkloots dezes om een goede plek te vinden om te 'overleven'.

Uiteindelijk vonden ze die plek en men bleef er zitten: sedentair geworden.

Wat de laatste jaren wel opvalt is dat er weer héél der volksverhuizingen aan de gang zijn, tal van mensen op zoek vaan de 'hoorn des overvloeds' ...

Een terugblik op het Maya rijk leerde dat het prachtig in elkaar stak tot er lieden van einde ende verre aangezworven kwamen die het boeltje daar overhoop kwamen zetten wat uiteindelijk de ondergang van het mooie Maya rijk betekende.

Waar maken we dat op huidig ogenblik ook mee????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2017 om 07:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden