Los bericht bekijken
Oud 22 april 2017, 14:35   #197
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zoals je zelf stelt : vrouwen zijn niet langer economisch afhankelijk van mannen. Ze hebben dus geen mannen meer nodig. Ik pas mij aan die realiteit aan. Vanavond ga ik een wandeling maken met kameraden door het Pajottenland, en dan gaan we een kleinigheid eten. Dat is het goede leven. Ik zal dan eens denken aan hoe gelukkig al die mannen zijn die vanavond naast hun 'schatje' naar 'so you think you can dance' gaan kijken, lol. Mannen hebben geen vrouw meer nodig, en dat besef is razendsnel aan het groeien. Een feministe is gewoon onaantrekkelijk en veeleisend. 'Men on Strike'! Wij zijn levenslang op vakantie en de vrouwen blijven kinderloos achter. We zullen dan nog eens zien wie niet zonder wie kan.

https://www.amazon.com/Men-Strike-Bo.../dp/1594037620
Vrouwen kunnen zonder mannen. Een spermadonor en klaar. Het enige dat verdwijnt in een "matriarchale" samenleving is prive-bezit. Zolang er privebezit bestaat zijn mannen belangrijk omdat mannen dat privebezit kunnen verdedigen met bruut geweld. Een matriarchale samenleving is een soort van communistisch primitief systeem waarbij er weinig vooruitgang is omdat alle vooruitgang voorkomt uit oorlogen. En waar er geen privebezit is want voor privebezit zijn mannen nodig die dat bezit verdedigen.

Mannen mogen als ze geluk neuken met madam om dan weer gedumpt te worden. Mja...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden