Discussie: Round Up
Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2017, 12:49   #67
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Draait uw leven echt om Frans te bestrijden. Vanuit leveranciers-consumenten oogpunt is in Belgie Engels minder belangrijk dan Frans. Er spreken ongeveer in Belgie en Nederland samen 23 miljoen mensen Nederlands en Frankrijk en Belgische francofonen samen ongeveer 65 miljoen. Voor een Belgische web shop zijn Nederlands en Frans dus de belangrijkste talen. Het is belangrijker de taal van je klant te spreken dan er een voorkeur voor Engels te gaan inbouwen. Tenzij je ook beslist UK te gaan bewerken wat bijna nooit het geval zal zijn.
In België is het Nederlands en Frans. Ik weiger al jaren Frans te spreken. Ondanks ik het zou kunnen. Maar ik wil dat niet. Vroeger waren mijn Franstalige klanten ofwel het Nederlands ofwel het Engels machtig. Frans spreken = geen samenwerking. Ik neem veel het vliegtuig en op de luchthavens moeten ze mij in het Engels of Nederlands aanspreken. Een werkende Waal (bestaat dat?) die dat niet kan = afbollen en hun collega die wel Engels of Nederlands kan roepen. Nu je kan erover zeveren zoveel je wil maar internationaal gezien zal je met Engels verder geraken dan met Frans. In veel landen = Engels tweede taal geworden. En een webshop Face to face verkoop brengt nog steeds veel meer op. Of je moet een b(r)ol.com of zalando willen zijn. Veel PARTICULIERE verkoop en nog meer dure retours. Verkoop aan particulieren = altijd gezever. Of het moeten producten zijn met een dikke winstmarge en die in de grijze zone kunnen verkocht geraken (lees zonder factuur). En een online webshop = 100% officieel dus noppes.

En nu allemaal roundup gaan sproeien
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden