Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2017, 22:08   #426
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Punt 1 : klopt , maar dan moet je wel naar Bredene of ergens in Zeeland als ik me nit vergis.

Punt 2 : "Moslimhtertjes" , ik voel me niet echt aangesproken, heb wel zowiezo een probleem met "geloof", maar we gaan dus niet meer inzetten op integratie maar alles inzetten op segratie ? Dus al die jaren dat de "progressieven" over integratie spraken in de vuilbak....want daar komt de hele discussie eigenlijk op neer !
ZE WILLEN NIET INTEGREREN en jullie "progressieven" zitten al decennia te lullen !
Da's een hoop misverstanden op een hoop

integratie is het opnemen/opgaan in het geheel.
Belangrijk daarbij is dat de verschillende groepen elkaars recht erkennen te mogen leven volgens elk hun cultuur
Daar het geheel al totaal multicultureel/liberaal gericht was doen ze dat per definitie ... zelfs ook in boerkini
jij hebt het blijkbaar over assimilatie als ge zegt dat ze zich niet integreren.

Segregatie is een resultaat bij het niet erkennen van de dominante groep van dat recht
Die zogenaamde 'progressieven' van die dominante groep erkennen dat recht nu net wel... de eerder conservatieven doen dat niet.
praha is offline   Met citaat antwoorden