Discussie: Leopold II wankelt.
Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2017, 20:23   #556
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Omkering van het onderwerp. Je hoeft geen Hitler beelden te plaatsen, de vraag is: moet je hem neerhalen, als die er al staat?
Leopold II*is internationaal vooral bekend vanwege zijn privékolonie*Kongo-Vrijstaat. Wij de Belgen/het volk had niets te maken met de gruwel daden dat Leopold II en zijn “elite” aanhang deden in de privékolonie Kongo-Vrijstaat !!!

Toch raar hé, als de belgen iets uitvinden of verwezenlijken hoort men er bijna niets over. Maar als gruwel en co in de schoenen geschoven kan worden van de Belgen / Vlamingen doen ze er allemaal aan mee. Voor vanalles worden we daardoor beboed door EU!!
Het ergste is dat onze regering er totaal niets tegen onderneemt om onze naam te zuiveren!!!

Regent het in Parijs dan ligt de schuld >>NU<< steeds in Brussel….

Als en Syrië-strijder met hypocriete dubbele nationaliteit gruweldaden plegen is het niet de Marokkaan maar de Belg!!
Ondanks het feit dan de Marokkanen Geen afstand kunnen doen van hun Marokkaanse nationaliteit!!
Word wel steeds internationaal ons België slecht gemaakt als terreur volk enz.!!
Het ergste is dat onze regering er totaal niets tegen onderneemt om onze naam te zuiveren!
Vroeger was ons grondgebied goed om alle oorlogen hier uit te vechten, nu zijn we als volk goed om alle gruwel ballast op ons te pinnen.

Het ergste is dat onze regering er totaal niets tegen onderneemt om onze naam te zuiveren!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden