Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2017, 19:34   #34
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zever, Gezever...
Er zijn bij ons ook politiek-correcte geitenwollensokkendragers die een tijd lang ook elk jaar op de Algemene Vergadering van Barco van hun tetter maakten omdat Barco zeer goede schermen maakte die óók door het Amerikaans leger werden gebruikt. So what?
Opioïden? Ik lees op de website "Dokteronline": Opioïden zijn pijnstillers die behoren tot de groep morfineachtige sterke pijnstillers. Bekende opioïden zijn Morfine en Tramadol.
Volgens jou mag dat dus niet...
Apple, zoals alle andere hardwareproducenten van computers, tablets, smartphones enz. gebruik van kobalt, lithium en andere zeldzame metalen. Onder meer in Oost-Congo worden die ontgonnen door rebellenbendes die vooral een slechte reputatie hebben door moorden en verkrachten. Is dat de fout van Apple, Samsung en anderen? Neen, het is de fout van de corrupte Afrikaanse politici die er maar niet in slagen orde op zaken te houden in hun land. Moet de onderneming Apple zich daarvoor gaan bemoeien in Afrika? Je zou nogal wat horen!
Ik wil net zeggen dat het wel mag. Ik vind het net hypocriet om de zoveelste zaag af te steken over de Rockefellers, de Rothschilds, Soros of de Koch broers. Stuk voor stuk slimme investeerders die hun financiële gewicht aanwenden om het nog groter te maken.

We dragen allemaal bij aan de miserie in de wereld en iedere westerling heeft zijn rijkdom deels te danken aan grondstoffenroof en oorlogen.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden