Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2013, 16:20   #78
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Nou, als een anoniemerd mijn anonieme figuur bekladt, dan zal ik er nog minder om malen dan in het geval we als bekende figuur opereerden.
Daar geloof ik nu eens werkelijk niets van. Als ik jou blijf bestoken met verwijten en regelrechte zware beschuldigingen, zul je er wel voor zorgen dat ik op de één of andere manier verwijderd word van het forum.

Niet alleen dat, maar als jij je eigen forum hebt, zul je niet zo anoniem blijven als je zelf zou willen. Dan zijn er altijd een goed aantal mensen die weten wie je bent.
Citaat:
Als het anoniem gebeurt tegen een anonieme figuur is het vrij zinloos.
Het heeft trouwens niet echt met meningen ventileren over politiek en maatschappij te maken.
Toch wel. Om het even welk onderwerp kan gebruikt worden om een ander te verwijten voor het vuil van de straat. Dat zou je ondertussen al moeten weten.

Citaat:
In die zin heb ik minder problemen met het censureren van scheldpartijen en persoonlijke aanvallen.
Ah, dus toch geen vrijheid van meningsuiting ?

Citaat:
Wie scheldt, exposeert zichzelf als armoedig aan argumenten.
Niet per sé, maar het maakt niet uit. Het verziekt de sfeer op het forum, met minder forumleden tot gevolg, er zijn altijd mensen die de aantijgingen geloven, en er kruipt energie in om het te weerleggen. Er kunnen uiteindelijk ook forumkampen gevormd worden en op de duur ben je daar meer mee bezig dan met politieke en maatschappelijke onderwerpen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden