Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2014, 10:50   #7
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris3sen Bekijk bericht
Zulke reacties had ik wel verwacht maar wat bedoel je met betere services? Is het niet de bedoeling om België of Vlaanderen economisch uit de crisis te halen en alle mensen evenredig met hun inkomen te laten meebetalen!? De regering kan toch niet altijd het geld blijven halen waar het niet zit! Het enige waar de regering bang voor is is dat als ZE de vermogenden aanspreken dat deze hun hebben en houden naar een ander land waar het voor hun fiscaal beter is of dat ZE hu politieke steun verliezen aan deze mensen met macht!De modale Belg heeft gewoon niks in de papte brokken en kan alleen maar toezien hoe de elite met ons belastingsgeld doen wat ZE willen! U vindt het dus normaal dat elke Belg langer moet werken met minder pensioen en dat voor hun het omgekeerde telt!
Waarom moet iemand die jarenlang risico's heeft genomen en een vermogen heeft opgebouwd betalen voor luieriken die heel de dag in hun zetel liggen?

En inderdaad als vermogens belast worden dan zijn die vermogens weg. Wat nu al trouwens meer en meer aan het gebeuren is. Politici zeggen van niet maar groot geld zit al lang niet meer in België of Europa. En het is hier toch anoniem dus Crombez lees goed : ik heb een vermogen voldoende voor de rest van mijn leven en dat van mijn kinderen hun leven goed te hebben. Op een groot gedeelte is nooit een euro belastingen betaalt. Het leuke er van is dat het ook niet traceerbaar is. En het allermooist is : binnen twee maanden mag je hier maandelijks stempelgeld op mijn Belgische rekening storten. En het geld zal wel direct afgehaald worden. Nooit zal daar meer dan 1000 euro op staan. En wat gaat Crombez doen? Het komen halen
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden