Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2011, 03:01   #133
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dus we moeten moslimextremisten die het land naar de zak willen helpen steunen?
Moet je mij toch eens uitleggen waarom?
Altijd en opnieuw maar die onzin over "moslimextremisten".
Says who?
Je dikke teen?

Robert Fisk over die "moslimextremisten":

“Wat me het meest verbaast, is de kleine rol die de islamisten hebben gespeeld in de Arabische revoluties. In elk land dat ik heb bezocht, klampten de demonstranten zich vast aan hun nationale vlag. Ze hielden geen groene vlag vast, geen islamitische vlag, geen vlag van Hezbollah of Hamas. In Libië hield de oppositie de originele nationale vlag vast, uit de tijd van de onafhankelijkheidsverklaring na de Tweede Wereldoorlog. Maar nog steeds lijken we niet door te hebben dat deze mensen geen religieuze staten willen. Ze willen net als ons zijn.


http://www.dewereldmorgen.be/blog/ra...-libi-met-rust

En als iemand weet wat er in de Arabische wereld omgaat, zal het toch wel deze man zijn zeker??????
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline