Los bericht bekijken
Oud 28 september 2017, 19:20   #1
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard Nieuwe NVA-belasting komt er aan.

http://trends.knack.be/economie/fina...al-906291.html

Weyts wil de mensen die in de spits rijden belasten.Zelf ben ik de mening toegedaan dat men best niet te ver van zijn werk woont,wie het hoge loon van Brussel wil moet er maar gaan wonen.In plaats van belasten kan het ook anders,verbied bv. de eerste van de maand nummerplaten die eindigen op 0 in de spits te rijden,de tweede nummerplaten die eindigen op een enz... .Nu zal wie een bedrijfswagen heeft weer door de mazen van het net glippen en zelfstandigen zullen de kilometerheffing in brengen als onkosten.

Verleden week was ik in Zaragoza,een stad die de auto zoveel mogelijk bant uit het centrum.Dit door het aantal parkeerplaatsen te beperken en deze zeer duur te maken.Ik kon vlotjes naar mijn overnachting rijden en betaalde 15 euro/dag om mijn auto te parkeren.Wat mij opviel in het relatief arme Spanje was dat bijna elke auto die er rond reed een BMW,Audi,Porsche,Land Rover of ander duur merk was.Is dit een manier om het gepeupel van de weg te jagen opdat de rijken niet meer in de fille zouden staan?
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden