Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2007, 12:53   #57
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Die review weerspiegelt jouw mentaliteit. Conspraicy theorist hier, conspiracy theorists daar... hou het eens bij de feiten.

Jij promoot hier dat boek, deels ook omdat het 1600 paginas lang is omdat dat "gewicht" eraan geeft, en je hebt het zelf nog niet gelezen. Bewijst maar eens hoe kritiekloos jij de mainstream zaken slikt.

Wij brengen ook zaken aan, maar wij bekijken ze tenminste eerst vooraleer we ze aanbrengen.


Wat heb jij dan over de moord op JFK gelezen?

Wat jij "de zaken bekijken" noemt is gewoon de conspiracy-sites afschuimen en hun zever hier posten.
Je doet dat aan de lopende band. Bijna elk artikel van Prisonplanet post je hier, en je steigert wanneer men daar ook maar de minste kritiek op durft uiten!

Jij post ook geregeld "boeken" van pseudo-wetenschappers waarvan al lang geweten is dat hun werk waardeloos is. Jij verwijst zelfs naar hoaxes om je theorieën te bepleiten.

Wanneer ik dan één keer op een pas verschenen boek wijs dat volgens de reviews de samenzweringtheorieën rond de moord op JFK definitief de kop indrukt, dan wordt er door de believers aan damage control gedaan.

Ga jij het boek van Bugliosi lezen? Neen.
Heb je het boek van Posner gelezen? Heb je de website van McAdams bekeken? Heb je het Warren-report gelezen?

Uiteraard zitten in de paranoïde wereldvisie van de believers alle "mainstream"-mensen in het complot. Ze zijn door de stoute en oppermachtige NWO-ers betaald om te doen alsof het boek van Bugliosi is zoals ze het schrijven.

In de paranoïde wereldvisie van de believers zit uiteindelijk iedereen in het complot, behalve zij. En dan nog, de conspirationisten beschuldigen vaak elkaar van "shills" te zijn.

Beste exodus, ik zal dat boek nog wel kopen, hoor. Ik zal het misschien zelfs lezen. Maar voor mij hoeft het niet. Ik heb meer dan genoeg teksten en filmkes van de conspirationisten gelezen of bekeken. Ik weet hoe waardeloos hun argumenten zijn, omdat ik ook de andere kant van het verhaal heb gelezen.

Ga jij het boek van Bugliosi lezen? Ga jij het boek van Posner lezen?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden