Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2017, 16:34   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Zijn Spaanse sossenbroeders schaarden achter Mariano Franco en de kartellijst in Antwerpen is een feit.

Het is niet zijn week.

Ook de smadelijke afgang van de Nederlandse PVDA en de SPD zit hem nog diep.
Hoeveel missers kan iemand eigenlijk in drie zinnen maken ?
Het is een topweek, puigdemont durft niet voluit gaan en rajoy zet alles klaar om hem volgende week te liquideren. Schitterend dus. Dat hij daarbij steun krijgt van ciudadanos en psoe maakt het alleen nog maar beter.
misser 1

Verder interesseert het lot van pvda mij totaal niet, volgens mij heb ik ook nooit enige uitspraak over hen gedaan. Mijn enige interesse wat de hollanders hun verkiezingen betreft, was het uitschot van Wilders zien op hun bek gaan. Moest ik hollander zijn, stemde ik op een andere partij.
misser 2

Voor wat betreft duitsland ben ik zelfs zeer aangenaam verrast dat alle partijen het uitschot van afd in een cordon stopten. Wat SPD betreft : totaal geen interesse, moest ik duitser zijn stemde ik op een andere partij.
misser 3

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden