Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2017, 19:03   #185
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een diepgaand persoonlijke analyst zou zeggen dat U op dikke vrouwen valt, maar over panlatten fantaseert?

Is dat zo? Naja, te persoonlijk mss... Dus zal U niets toegeven, zoniet hevig protesteren, voor de zoveelste keer.


Edit: off topic maar relevant...

Ik kan U inlichten dat ik steeds een zwak punt heb wat aziatische vrouwen betreft, maar zeer zeker geen hoeren. Mensen vergeten in feite iets wat ze NOOIT gekend hebben... Fijne intelligente aziatische vrouwen, prof in BIZ...

Ik praat zowat dagelijks via Wechat met mijn Chinese contacten met bedrijven. Dat zijn meestal vrouwen, welke ik 24/24 contacteren kan.

Wechat is fijn. Is zowat een combinatie van facebook en wsp. Ik zie dus ook de foto's van hun familie en kinderen. Tot nu toe waren de Chinezen 100% met mij en spelen ze open kaart, zoals U hier op dit forum een beetje pleegt te doen.

Yup. Als kapitalisme een hoer is, zijn zij het ook, bent U het ook... en ik tenslotte ook.

Mmm... no clue here buddy...

Dus? Ecactly. Done. Ziet U?

Nog een extra. JB speculeerde op China en investeerde... ik hoop dat dit blijft opbrengen terwijl hij vast zit. Indien zo...
Wat mode betreft is dat zo, dat heeft niets met mijn voorkeuren te maken. Mijn vrouw is slechts 46kg maar mooi geproportioneerd.

Het is nogal evident als men in de zakenwereld zit dat men soms de hoer moet spelen. Wie dat ontkent of ooh roept is een hypocriet.

Ik investeer niet rechtstreeks in China omdat het een bijzonder moeilijke markt is. Mijn vrouw en haar familie hebben het één en het ander maar ik weet er maar een deel van. Op dat gebied houden we alles netjes gescheiden.

Het is te zien waarop JB investeerde. Als niet Chinees is het niet evident om in China iets te bezitten tenzij je de weg en de juiste personen kent.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 maart 2017 om 19:20.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden