Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 19:08   #281
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Dit is dus een typisch voorbeeld van het oneindig posts in stukken kappen. Ofwel is het een vertrapte, perfide manier van discussiëren die je expres hanteert, ofwel begin je te vergeten wat je zelf schrijft.

mijn post:
uw antwoord daarop:

Hier zeg je dat, letterlijk:


Het is zo'n beetje als zeggen: ''de regels vd Champions League bevoordelen Spaanse, Engelse en Duitse ploegen!! The proof is in the pudding!! Hoeveel Luxemburgse en Maltese ploegen zitten er in de kwartfinale misschien?? En hoeveel Engelse, Spaanse of Duitse?? The proof is in the pudding!!''

Uw punt is compleet absurd. Wat is uw probleem eigenlijk met mijn stelling dat de criteria het onmogelijk maken voor gelovers in handoplegging om gefinancierd te worden?
Het velt iedereen op dat ge mij 'probeert te pakken' op contradicties, maar over de kern van de zaak, daar weigert ge op in te gaan.

Leg nu eens duidelijk uit wat het probleem is van die uitspraak. Ik luister aandachtig.

En een extra vraag is: is dat niet onrechtvaardig voor handopleggers? Waarom zouden die ook eens geen steuntje in de rug verdienen van de overheid?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden