Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2017, 13:12   #306
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
We zullen met de verkiezingen wel zien met hoeveel die 'naïeve' wereldverbeteraars wel zijn.
Tegelijk eens kijken met hoeveel hun 'tegenpolen' gaan zijn.
Je weet wel, de 'intelligente' groep van mensen die geen barst geven om wat buiten hun kleine leefwereld gebeurd.

Ik denk dat je met egoïsme en polarisatie nergens komt. En laat nu dit de twee eigenschappen zijn waar de traditionele partijen op spelen.
Het is de ander zijn fout. toch?

PVDA, Groen en SPa ... ze kunnen op mij rekenen.
Wanneer gaat me nu eens toelaten om op meer dan één partij te stemmen?
Dat zou pas democratie zijn. Met die ene stem is het maar wat aanmodderen.

Och, vergeten te vertellen. Ik ben geen moslim dus moet je me klasseren bij de naïeve wereldverbeteraars. Nog niet zo'n slechte groep om in te vertoeven denk ik zo.
Laat die 'intelligente' groep van mensen nu net wel de grote groep zijn die wel degelijk geeft om wat er in onze maatschappij gebeurt en vooral misloopt en die ook probeert te redden wat er nog te redden valt. Deze groep wordt helaas met te veel succes reeds lang tegengewerkt door een kleinere groep die zichzelf nog veel 'intelligenter' waant en poogt de hele wereld te redden, maar ondertussen onze eigen leefwereld al flink verziekt heeft met zelfs al aanslagen tot gevolg. Inderdaad echt een leuke groep om in te vertoeven.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden