Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2017, 23:01   #22
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Mocht hij er eventjes met vuile voeten door gaan zou de rest van de niet-NVA politiekers staan dansen van blijdschap omdat ze een reden zouden hebben om Francken te laten afzetten, nietwaar?
Niet dus.
En zonder Francken zou het meteen zoveel beter gaan!
Ook niet dus.
Als ik u zo bezig hoor bestaat de NVA precies alleen uit Francken. Als ik lees waar u voor staat in verband met immigratie, zal u NOOIT aan uw trekken komen bij de NVA. Trouwens, Francken zou niet misstaan bij het VB. Een typetje zoals Bourgeois kan volgens mij nooit samen door de deur met Francken. De NVA is een allegaartje van allerlei politieke strekkingen: rode Bracke, groene Bourgeois en tsjeef Jambon. En dan hebben ze daarbovenop in de regering ook nog enkele weerbarstige kettingbollen, met name CD&V en OVLD, die oppositie voeren in hun eigen regering.

Zolang België in de Europese Unie blijft, kan een immigratiestop, en in het bijzonder een islamietenstop, nooit uitgevoerd worden. Duitsland en Frankrijk, juist de twee landen die in het verleden Europa meermaals in brand hebben gestoken, voeren het hoge woord. De rest moet zich naar hen schikken. Vorige maand was er een top in Italië over Lampedusa en de illegale immigratie uit Lybië, en wat bleek: enkel Duitsland en Frankrijk waren aanwezig. De rest moest thuis blijven bij moeder de vrouw.

De NVA mag blij zijn dat de 'smerige extreemrechtse' Oost-Europese landen vorig jaar de Balkanroute hebben afgesloten. Het had hier anders een overrompeling geweest. Met dank aan extreemrechts dus.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 augustus 2017 om 23:30.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden