Los bericht bekijken
Oud 3 september 2017, 06:12   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.213
Standaard

Ik ben zo kortzichtig als de mensen rond me. Eigenlijk kan het me geen bal schelen dat ik vroeger sterf door vervuiling. Maar ik ga maar wat blij zijn als er een pak minder herrie en luchtvervuiling in mijn omgeving zal zijn. Daar heb ik elke dag last van. Hopelijk gaan ze de snelheden van het wegverkeer nog verlagen omdat de zwakke weg gebruiker het verkeer niet meer hoort. En laten ze dat wegverkeer automatisch rijden zodat ik me zonder probleem voor een auto kan smijten als ik over wil gaan zonder er rekening mee te houden dat de chauffeur me wel gezien heeft. Ze blijven woongebieden opdelen. Ze blijven een gevaar voor de dagdromende wandelaar. Ze blijven veel te veel plaats innemen. Ze blijven pijn doen aan het oog. Maar ze gaan maar half zo ergerlijk meer zijn als vroeger. Nog altijd de helft te veel. Ze beperken mijn vrijheid enorm.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden