Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 21:26   #21
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON



Niet alleen de premier is daar naar op zoek, ik ook trouwens ik ook, zal ik eerstdaags een drugshandeltje opzetten? (<-- door die Sarcasmus)

p.s. Mijn bovenstaande zin aub niet te aux serieux nemen want ik heb de pest aan alles wat met drugs te maken heeft en het volkje afvalligen dat er gebruik van maakt om in hogere sferen te geraken, de witte producten bedoel ik. (niet de erwtjes en de peekes ) Zij die het leven niet meer met open ogen durven te aanschouwen. De aanbieders van dat soort geestverrijkende producten dienen zwaar gestraft te worden of uitgewezen worden.

Ach kom, na dit prachtige bochtenwerk van mijnentwege, laten we met zen allen voort zoeken naar die 60 miljard.
.. de komkommertijd is voorbij : de burkini's zijn opgeborgen, de crème brûlée is friponilvrij verklaard, kleuters zijn en massse gederadikaliseerd, madamme de staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid ruilde haar loubotins in voor een fleurig positiejurkje en kijk het grote gazoenkel debat is terug van weggeweest : zestig miljard ervan ondertussen ..


.. forcement les gazouncquelles ça pête énormément ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 september 2017 om 21:34.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden