Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2004, 07:43   #51
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Je vroeg een voorbeeld, ik gaf u een voorbeeld.

Ik kan hier moeilijk alle clipjes van de democrats en republicans naast elkaar op een forum plaatsen.
Toch wel grappig hierboven zit je nog bezig over "62 miljoen aan spotjes" gewoon 1 spotje oet toch wel lukken?


Citaat:
Het is wel zo dat de Republikeinen er wat aggressiever mee zijn. De meeste mensen die ietwat intelligent zijn, zien dat gewoon als humor; de rest gaat toch niet stemmen.
dat is pas humor

Dat modder gooien is heel serieus hoor, het gaat hier ten slotte om wie de president van de VS word.


Citaat:
Ik denk echter wel dat Bush gaat verschieten van de hoeveelheid mensen die deze keer speciaal gaan stemmen tegen hem ipv voor Kerry. Het is een veel levendigere strijd als 4 jaar geleden tussen Gore en Bush.
Van de kant van bush is er geen verschil alles wat hij gebruikte tegen Gore gebruikt hij nu opnieuw maar ik denk dat kerry zich beter kan verzetten tegen zo'n campagne dan gore .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden