Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2012, 22:24   #8
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

De stijging van de benzineprijs is nog zo'n voorbeeld. Als ik me niet vergis, op 10 jaar 80% gestegen, en de overheid weet van niets en steekt zich weg achter de internationale markt. Ik was niet op de hoogte dat taxen afhankelijk zijn van prijsschommelingen op de internationale markt.
Ik noem dit pure legale oplichterij en diefstal

Maar wat kan het de staat bommen? Velen zijn afhankelijk van hun auto, en dus 'kassa kassa' voor de staat.
PS: openbaar vervoer onder Schouppe is zeer goed geregeld als alternatief.


Ander voorbeeld:
Ik weet niet meer precies de details, maar er was een tijd dat de overheid de dieselwagen "promote". Het prijsverschil aan de pomp was duidelijk, maar werd door de overheid ruimschoots gecompenseerd met andere taxen -of wat dacht je
Als velen dan uiteindelijk een dieselauto hadden, kwam de overheid met het excuus dat een dieselwagen het meest vervuilend is. Hup, iedereen roetfilter, en dus weeral 'kassa kassa' voor de staat.
Ondertussen is het prijsverschil aan de pomp zogoed als weg, en de dieselauto de "bad guy".
Maar de staat heeft ondertussen zijn inkomsten een aantal keren gehad.

Op de reply dat de overheid de vooruitzichten van het mileu-impact niet konden voorzien: moeten allen betalen voor hun onkunde en "fout" genomen beslissingen? Oh juist, bijna vergeten: dat doen we al iedere dag
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 21 januari 2012 om 22:33.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden