Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2017, 10:26   #210
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

IT sector?

Zijn dat die mensen die héél der dagen op FaceBook, Twitter, Skype of andere A-sociale media zitten? (door -> Sarcasmus)

Maar kom, alle gekheid op een stokje, het gaat over de pensioenleeftijd dus val ik weer maar eens in herhaling.

Die leeftijdsgrenzen worden alsmaar opgetrokken omdater eigenlijk geen geld meer is om pensioenen uit te betalen en de vergrijzing gaat in stijgende lijn.

Dus hoe langer men iemand laat 'werken' en men die persoon na zijn 67ste of hogere leeftijd op pensioen stuurt en die persoon daarna (in het pijnlijkste geval) zijn/haar pijp snel aan Maarten geeft en het zeegat uittrekt dan moet men al zeker geen jaaaaaaren pensioen meer uitbetalen. Problem solved, case closed.

Onze jonge mensen die hoor je de meest wilde seksverhalen vertellen maar ze maken geen kinderen meer daar tijden veranderden en ze hun kinderen geen goede toekomst meer kunnen 'bieden' daar de huidige samenleving met al die inwijkelingen, landverhuizers, bootvluchtelingen andere zwaar veranderde.

Die kweken als de witte muizen dus zullen zij het zijn die onze pensioenen gaan betalen

Laat dat laatste 'wishful thinking' geweest zijn.

Of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2017 om 10:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden