Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2017, 01:06   #60
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Die is serieus aan het doorslaan.

Als je de artikels leest in de standaard bijvoorbeeld vallen de doden met de 10.000'en tegelijk. Terwijl de kwaliteit van de lucht nu beter is dan ooit gedurende de voorbije 50 - 60 jaar en wellicht nog langer.

Als het nu al zo een slachtveld is, wat moet dat dan niet geweest zijn in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw toen er van normen en uitlaatgaszuivering nog geen sprake was.

Ik was er toen ook al en ik kan me echt niet herinneren dat mensen toen ter plekke doodvielen als er zo een ongeregelde benzine of diesel voorbijreed.
idd, maar dat komt allemaal en alleen maar door dat al die groenganzers allerhande onzin en leugens laten in het oor blazen door hun partijpolitici.

Ze vergeten dat we het grootste deel van onze welstand juist te danken hebben aan de auto en het vrachtverkeer incl. de scheepvaart.

Ik zie die groen gasten nog niet zelf met hun fiets bananen gaan halen in een ver tropisch land.

Al dat gezever over CO² uitstoot en opwarming van de aarde dat misbruikt wordt door politici dat zijn eigenlijk individuen die niet beter zijn dan de eerste de beste gangster die iemand op straat aanrand, een revolver onder die zijn neus steekt en zegt, " vooruit uw poen of uw leven", alleen, wie dit mee maakt is eigenlijk nog beter af want die kan er nog op antwoorden, " Ik werk in een fabriek, ik heb geen poen en een leven heb ik ook al niet".

Gelijk welke politici gaan echt niet de opwarming van de aarde tegenhouden hoor en al zeker niet terugdringen. En dat er overstromingen van zullen komen, ja, waarschijnlijk wel maar ze vergeten er dan bij te vertellen dat de kustlijn ooit tot aan Brugge lag, dat Brugge een havenstad was, dat Parijs ooit subtropisch klimaat had en zo meer, dat de aarde ten tijde van de dinosaurussen stukken warmer was dan nu en toen was er zelfs nog geen spraken van zo iets als een Auto.

In ieder geval is het zo dat de grootste vervuiler op gebied van CO² en al wat er mee gepaard gaat de scheepvaart is en die is uit onze maatschappij niet meer weg te denken, dus eender hoe of wat of welke leugens politici ons trachten te doen geloven, de opwarming tegen houden of terugdringen zal niet gebeuren, zelfs niet al zouden ze morgen alle personenauto's over heel de wereld verschroten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden