Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2005, 16:33   #14
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Tot mijn grote ontsteltenis sieren ook namen van rode satrapen de lijst.
O.a. F. Willockx, R. Voorhamme (indrukwekkend aantal mandaten), J. Vandelanotte, F. Vandenbroucke enz. enz.
Zelfs Mie Struisvogels ontbreekt niet op het appél.
Van waar die ontsteltenis?
Ik zou pas verwonderd zijn als hun namen op de lijst stonden van degenen die hun mandaten en vermogen niet opgegeven hebben.
En Voorhamme heeft ocharme 5 bezoldigde mandaten naast zijn mandaten van schepen en volksvertegenwoordiger.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 12-08-2005 at 17:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Tot mijn grote ontsteltenis sieren ook namen van rode satrapen de lijst.
O.a. F. Willockx, R. Voorhamme (indrukwekkend aantal mandaten), J. Vandelanotte, F. Vandenbroucke enz. enz.
Zelfs Mie Struisvogels ontbreekt niet op het appél.
Van waar die ontsteltenis?
Ik zou pas verwonderd zijn als hun namen op de lijst stonden van degenen die hun mandaten en vermogen niet opgegeven hebben.
En Voorhamme heeft ocharme 5 bezoldigde mandaten naast zijn mandaten van schepen en volksvertegenwoordiger.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Tot mijn grote ontsteltenis sieren ook namen van rode satrapen de lijst.
O.a. F. Willockx, R. Voorhamme (indrukwekkend aantal mandaten), J. Vandelanotte, F. Vandenbroucke enz. enz.
Zelfs Mie Struisvogels ontbreekt niet op het appél.
Van waar die ontsteltenis?
Ik zou pas verwonderd zijn als hun namen op de lijst stonden van degenen die hun mandaten en vermogen niet opgegeven hebben.
En Voorhamme heeft ocharme 5 bezoldigde mandaten naast zijn mandaten van schepen en volksvertegenwoordiger[/size]
[/edit]
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 12 augustus 2005 om 16:33.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden