Los bericht bekijken
Oud 29 september 2017, 18:51   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
https://www.tijd.be/politiek-economi...utm_source=SIM



Wie of wie en waarom zit hier achter dit spelletje ? Net verkiezing geweest in De : niet opgevallen dat Germany (het gewone volk dus) niet zo blij is hiermee. De AFD zit hu in het Duitse parlement.... gaan ze opnieuw een Dolfje kweken ???
Wie daar achter zitten dat lijkt mij vrij simpel: Politici en mensenhandelaars, zij die er groot geld met verdienen.

Hun trauma is al groot genoeg aangaande éne zekere Adolf ondanks dat het al laaaaaang verleden tijd is.

Zoals ik al eerder schreef zal een psycholoog/psychiater, als iemand daar om de één of andere reden te rade moest bij gaan en een bepaald probleem voorleggen zeggen: In het verleden leven is niet de beste optie, kijk naar de toekomst en maak daar iets van.

Maar ze blijven ook, fatima merkel, hangen in het verleden.

Mochten zij die naar de EU stromen een probleem hebben in eigen land dan lijkt mij de beste optie, tegen hun eigen leiders vechten (misschien zijn hun kinderen en kleinkinderen daar nog dankbaar voor in een later stadium) en het niet zomaar op een vluchten te zetten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2017 om 18:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden