Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 19:30   #78
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb het niet over verbieden...
zelfrijdenden auto's en software die 'ritten' rationeel verdeelt, zal het rendement van zo'n auto zo enorm boosten tov privé autobezit ...

je zal dan op het door jou gekozen moment met een app een auto kunnen oproepen die je naar de door jou gekozen bestemming rijdt, voor een fractie van de kost (van een privé wagen of openbaar vervoer)

dan wordt het privé bezitten van een auto iets voor liefhebbers ... zo ongeveer het aantal dat nu een oldtimer bezit, schat ik.
Alle werknemers van BASF en consoorte bedrijven halen gratis hun werknemers op en brengen ze al even gratis terug thuis.

Kan het nog gemakkelijker?

Ik raad je aan daar eens een kijkje te gaan nemen. Beide grote parkings staan compleet vol met privé auto's. Dat is dan nog niet eens het kaderpersoneel want die rijden gewoon binnen in het bedrijf. Buiten de auto's die op de parkings staan staan er nog een hele resem auto's gewoon op de baan geparkeerd, want ze kunnen er gewoonweg niet allemaal op.

En jij komt hier nu beweren dat men geen eigen wagen meer gaat aanschaffen en gebruik gaat maken, TEGEN BETALING DAN NOG, van softwarematig gestuurde auto's???

V E R G E E T H E T!!!! Zelfs niet als men particulieren auto's zou verbieden. Dan geen ze eerder terug met paard en kar rijden.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2017 om 19:32.
Garry is offline   Met citaat antwoorden