Los bericht bekijken
Oud 23 april 2017, 05:18   #2163
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is jammer genoeg echt...

Om het beknopt uit te drukken : het is een klassiek geval van iemand die de gewoonte heeft om met diverse erg louche zaakjes de centen van goedgelovige mensen al dan niet virtueel te bemachtigen en die aldus in het verleden verhoudingsgewijs grote sier heeft gemaakt, maar die nu op leeftijd is en na diverse keren zwaar tegen de lamp te zijn gelopen zowat blut is, en derhalve middels nieuwe louche zaakjes poogt andermans vers geld in zijn bodemloos vat te krijgen om zijn artificiële levensstandaard te kunnen verder zetten.

Een bijkomend element in dergelijke gevallen is meestal dat zij op hun leeftijd alsmaar meer financiële moeite moeten doen om hun jongere bijzit/vrouw/vriendin verder in hun gareel te kunnen houden, zoniet is die gegarandeerd foetsie naar een lucratievere kerel, die ze overigens meestal al een ganse tijd lang in reserve houdt, kwestie van haar gunsten zo goed en lang mogelijk te gelde te maken, want zo gaat dat naar verluidt nu eenmaal in de wereld der kleine criminelen.

Wie één en ander in die context ziet, merkt al gauw de “logica” der rauwe realiteit die achter de nauwelijks geloofwaardige en zelfs waanzinnige houding en motivatie zit van degene die vanuit een normale wereld inderdaad op een "construct" lijkt.

Mag ik U erop wijzen dat viv en ik al 40 jaar getrouwd zijn en zij slechts 2 jaar jonger is dan ik .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2017-04-23.jpg‎
Bekeken: 66
Grootte:  158,0 KB
ID: 105828  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 april 2017 om 05:36.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden