Los bericht bekijken
Oud 24 april 2017, 05:25   #2176
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat weet ik, en het doet niets af van wat ik stel in post 2156. U strooit dermate persoonlijke informatie omtrent uzelf en het (Music &) model rond op het internet, dat het mede gezien alle mogelijke info die aldaar te vinden is over uw talloze (mislukte) vennootschappen werkelijk moeilijk ware om één en ander niet te weten.

Overigens en terzijde : u beseft het ongetwijfeld niet, maar een aanzienlijk aantal van de foto’s die u hier post tonen iets totaal verschillend aan van wat u ermee poogt te doen geloven. Ook de foto van de pose met in de achtergrond iets wat op een braakliggend terrein lijkt vergt niet eens een geoefend oog om te merken dat een aantal veronachtzaamde “details” een ander verhaal vertellen dan datgene welke de pose laat uitschijnen. Ik zal u vanzelfsprekend niet wijzer maken hieromtrent, behoudens deze tip : het gaat onder andere niet zelden om de aard, het aantal, of de plaats van zichtbaar aanwezige attributen en/of de totale afwezigheid ervan.

Meestal is uw onoplettendheid dienaangaand op zich reeds voldoende om u door de mand te doen vallen.
De laatste foto is getrokken in de anshoeve in Antwerpen als we al terug waren van Tenerife
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2017-04-24.jpg‎
Bekeken: 59
Grootte:  194,6 KB
ID: 105829  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden