Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 20:35   #248
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Waar zijn de nonnenscholen als ge ze nodig hebt?
Vroeger waren er nonen scholen echter nu is men steeds meer gans de maatschappij onder een soort grote boerke aan het zetten! Dat de vrouwen gevangen zitten onder dat boerka ding is bijzaak. De nonnen kozen er ooit voor om aan te tonen dat ze anders waren om de kap te dragen.

>>> net zoals de redenering voor de boerka,>> dat dit de mannen moet beschermen om niet in de fout te gaan word nu van alles bedacht om iets niet meer zichtbaar of aanwezig te maken … omdat we niet meer in de verleiding zouden komen, fout zouden gaan…

Dus dat gans de maatschappij gevangen word onder dat “boerka gedrag” iedereen steeds meer eenheidsworst word en zich zelf niet meer hoeft te vermanen is blijkbaar het streef doel.

De supersingle is blijkbaar de nieuwe methode aan het worden.... met in de toekomst allemaal proefbuis baby’ aankoop????

In de nonnen scholen vroeger werd geleerd hoe om te gaan met de zonde…..
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden