Discussie: Psychonaut!
Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2009, 04:03   #14
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Het heilige vrouwelijke is in mij.
Dat is goed. De tijd vraagt om het vrouwelijke wanneer het mannelijke toont naar zelfdestructie te leiden.


Citaat:
Ooit iemand dat zeikte waar hij kon, nu iemand dat in het gras valt om moeder aarde te knuffelen.
Hopelijk liggen die ervaringen niet te dicht bij elkaar in tijd en ruimte.

Citaat:
iemand dat op de kniën van dankbaarheid valt, hoofd omhoog naar ons gigantisch universum, tranen in de ogen krijgt van de gigantische schepping waar wij de vruchten van zijn.
Dat ken ik. Ik krijg een rilling en tranen als ik eraan terugdenk, me ernaar verplaats.

Citaat:
Ooit iemand dat het ego voorop plaatste, nu iemand dat gedreven is door goddelijke energie.
Dat ook. Maar geldt dat niet voor ons allen? wens ik te geloven.

Er zijn momenten, misschien maar één in je leven, waarbij je beseft dat elke dag die je daarna beleefd een geschenk is, een moment waarop je je zou kunnen overgeven aan de dood zonder angst, slechts voelend dankbaarheid.

Daarna treed de realiteit in, je vergeet dat moment niet meer. Denk eraan terug als je zwak bent. Maar doe wat je toen dacht dat goed was, waarvoor je 'gebleven bent'.

Citaat:
Ik geef hier openlijk toe, ik ben op een jaar tijd ver (extreem ver) gegaan in psychedelica. En ik heb ze ook achter me gelaten, ... het konijnenhol is te diep. En als ik dieper ga, moet ik alles achter me laten.
Konijnenhollen zijn slechts een klein deel van het leven. Je vergelijking is gepast. In zo'n hol kan je niet veel kanten op.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2009 om 04:28.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden