Los bericht bekijken
Oud 6 december 2003, 15:08   #23
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Als reactie op Mad_drone elders:

Citaat:
ik voeg me officieel bij het kartel demos, sluit me aan bij Pelgrim en overweeg om voor te stellen eerst het internationalisme te bereiken en dan pas de wereld op te delen in regio's , als dat nog nodig lijkt te blijken. Dit alles in de vorm van democratie natuurlijk. Ben Grote voorstander van de Coöperatieven en wil hier grote energie in steken.
een 32 uren werkweek zou ook een belangrijk thema moeten zijn, met eventueel optie tot 28 uren ( als je als tot 70 moet werken, maar dan slechts 28 of minder per week, is dit goed te doen, het probleem vd pensioenen is dan grotendeels van de baan).

IVM met vlaamse belangen: het is belangrijker eerst in de hele 'forumwereld' een gelijk rechtssysteem te hanteren, eerst te werken naar eenheid en dan pas nr de eigenheden van regio's te kijken.
voor mij primeert de Economie (moet niet zoo winstgevend als mogelijk is te zijn) en de sociale problematiek, dan onderwijs, gezondsheidszorg en multiculturaliteit.

deze onderwerpen moeten behandeld worden op internatiaal forumniveau. Als deze Voldoende zijn afgehandeld wil ik mij inschikken met vlaamse wensen.
Top! Ik kan me hier in vinden.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline