Discussie: Onrust in de VS
Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2017, 00:33   #73
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Vind je dat Trump op een normale manier communiceert ? Hetgeen ik schrijf is niet zowat anti-Trump gebazel, maar Trump heeft zoveel, werkelijk zoveel bizarre en tegenstrijdige uitspraken gedaan en tweets gedeeld dat het normaal is dat mensen zich zorgen maken. In andere gevallen reageert hij als een vijfjarige driftkikker.

Voor mij is het simpel: hij is absoluut niet opgewassen om de taken van een president aan te kunnen en ik vermoed dat hij aan het afglijden is richting seniliteit.

Het zou in elk geval veel verklaren.
De media en politieke tegenstanders van Trump klinken niet veel beter, Bush ging golfen met Putin en nu maken ze er een hele klucht van door Trump af te schilderen als een verrader. Dat Clinton dan praat met overleden mensen en wat die crazy bitch allemaal voor stond is dan weer geen probleem, die is zotter dan Trump.

Het was Clinton of Trump, de veiligste en gezondste heeft gelukkig gewonnen dus moeten ze het er maar mee doen en het beste van maken, maar ze maken liever alles kapot dan Trump iets te gunnen, dat is meer ziekelijk dan wat tweets van Trump.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden