Los bericht bekijken
Oud 1 november 2017, 08:38   #60
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.757
Standaard

Citaat:
Televisiemaker Jan Leyers reageert in een lezersbrief in Knack op onderzoekster Betül Demirkoparan die hem verweet in zijn programma Allah in Europa enkel marginale figuren op te zoeken en hen voor te stellen als representatief voor de Europese moslimgemeenschap.Bron.
Citaat:
Ik ga in gedachten verder het rijtje af. En plots besef ik over wie mevrouw Demirkoparan het heeft. Over Mustafa natuurlijk, de Zweeds-Afghaanse activist die vindt dat de Zweden veel te laks en naïef zijn als het op het verdedigen van hun waarden aankomt. En over Ahmed, de Brusselse islamleraar die het menselijk verstand hoger inschat dan de Koran, en die een gepassioneerd pleidooi houdt voor twijfel en kritiek. Figuren als Mustafa en Ahmed zijn binnen de islamitische gemeenschap volstrekt marginaal en hoegenaamd niet representatief, daarin heeft de onderzoekster meer dan gelijk. Een volgende keer sla ik ze over.
Marginaal zijn diegenen die een seculiere Islam voorstaan en die de Koran niet letterlijk nemen. Zeer goed gezien meneer Leyers !
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 1 november 2017 om 08:39.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden