Los bericht bekijken
Oud 20 november 2016, 22:39   #52
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De verdediging van Dewinter staat als een huis:

"Ik heb daar gesproken met alle betrokken partijen om een inzicht te krijgen in de problematiek van de toevloed van illegalen en asielzoekers in Griekenland. Dus ook met de derde partij van het land en dat is toevallig Gouden Dageraad. Ik luister naar hen zoals zij naar mij luisteren."

Het is bijzonder dom om dit in de media uit te vechten.

Beiden gaan echter in de fout.
Van Grieken blaast het buiten alle proporties.

En Dewinter had dit beter doorgesproken zodat Van Grieken niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Hopelijk kunnen ze nu allemaal hun bakkes houden en voortdoen.
In tegendeel ! Dit moet maximaal opgeblazen worden, hoe theatraler hoe beter. Een messengevecht tussen Philip en de coiffeur op het partijbestuur is het prachtigste scenario dat mogelijk is. Waarbij de ene de andere afmaakt. Vanhecke is al afgemaakt eerder, Valkeniers is klinisch dood, nu de volgende ? Wat de uitslag van dit duel ook is, de pogingen om die partij terug als proper te proberen te profileren liggen in scherven uiteen. Mission accomplished.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden