Los bericht bekijken
Oud 12 december 2011, 09:50   #16
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Probeer zoiets maar eens in de VS of in de ons omringende landen erdoor te krijgen.

Dat moet hier wel het enige land ter wereld zijn waar ze, waarschijnlijk uit communotaire overwegingen, liever niet in de eigen bevolking willen investeren, maar wel in buitenlandse bedrijven.

En maar zagen over Waalse werklozen die luie profiteurs zijn en tegelijkertijd juichen als men diezelfde walen in de werkloosheid duwt door zo'n elementaire steun niet te geven.

Men gedraagt zich in dit land toch echt als peuters.
Flahaut zou dat heel anders doen hé...een kanon (90mm) dat in tegenspraak met de NAVO verdragen enkel in België wordt gemaakt en enkel door België wordt gebruikt maar dat in Wallonië wordt gemaakt....
De Agusta helicopter die weliswaar een pak smeergeld voor de sossen heeft opgebracht maar die duur is en net niet waardeloos voor de operaties waar België moet aan deelnemen...
De obussen van Vreven...
enz enz....

Anderzijds is het totaal onbelangrijk of die S&W degelijk zijn of niet (ikzelf schiet helemaal niet graag met S&W...het kan aan mij liggen: geef mij maar een oerdegelijke en bewezen Colt Gouvernement 1911). Het gaat er in de eerste plaats om hoe en wanneer de politie die wapens mag en kan gebruiken...
Of het wapen nu voldoet of niet...als men tegen AK47es moet optreden is men toch kansloos...

Ik heb trouwens nooit gesnapt waarom de politiediensten die gevaarlijke 9mm parabellum blijft gebruiken...waarom geen 45 ACP.
Veel meer stopkracht en veel minder ricochet...
En in reserve een paar P90's met nachtvisie....

Deze bedenkingen zijn echter totaal onbelangrijk in het licht van de kwaliteit van de politiediensten...de politieke pistons waarmee die jongens en Godbeterd die meisjes worden geselecteerd....en de opdracht waarmee zij op straat worden gestuurd...
Belachelijke kinderen met een belachelijke opdracht in een belachelijk en verondersteld land...eigenlijk zouden ze even goed zonder wapens en met een witte vlag de steeds groeiende islamgetto's kunnen doorkruisen....zij zouden dan niet nog meer worden uitgelachen dan vandaag...met of zonder S&W...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden