Los bericht bekijken
Oud 12 december 2011, 16:55   #20
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Lijkt me wel interessant om de studie waarop men zich baseert eens in te kijken, echt slechte wapens worden er naar mijn mening door de bekendste fabrikanten niet meer gemaakt, ze hebben allemaal wel hun voor en nadelen.
Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de FN five seven, heeft veel voordelen in een politionele context, weegt weinig, veel munitie ( 20 in de lader + 2 magazijnen is 60 stuks direct bij de hand ), schiet heel nauwkeurig.
Echt wel benieuwd naar welke criteria ze gekeken hebben om tot deze keuze te komen.

http://en.wikipedia.org/wiki/FN_Five-seven
Dagdagelijks wordt ik geconfronteerd met dingen die ik vroeger nooit zou hebben gemist. Oud worden en toch op het werk doorvlammen heeft zo zijn nadelen hé....
Ik wist niets af van een pistool met P90 munitie.
Bedankt voor de link Dade...

ps: de goeie ouwe 1911...my favorite...100 jaar oud en nog steeds steengoed....ik ben er zeker van dat de impact van een 45 ACP door zijn legendariche stopkracht ook iemand gaat doen "neerzitten", mischien zelfs even goed als een 47x28 en dit zonder te doden.

Maar ik ben biassed...i love the 1911 government....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 december 2011 om 16:55.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden