Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2017, 21:12   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard Weekendje aan zee en ondertussen je huis gekraakt

Gepikt op de sociale media:

Erik Acke heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Gisteren om 20:07 · Gent, Flemish Region ·

WANNEER gaan de HEREN POLITICI eens werk maken van een SERIEUZE WETGEVING waarbij ROMA'S( of ANDER GESPUIS)die huizen of panden KRAKEN eindelijk serieus BESTRAFT worden???
Jaja,tis bij ons ook gebeurd...
Na een prachtig weekendje in Oostende(voor mijn madam haren verjaardag)volgt vandaag de totale ontnuchtering!!!
KRAKERS hebben ingebroken int Cafe Den Anker(de deur geforceerd),de muziekinstallatie is verdwenen en niemand weet van iets,of wat dacht u???
Nu zijn er (vanmiddag toch al) zeker 12 volwassenen en minstens 3 kleine kinderen die kunnen genieten van de warmte,lekker kunnen douchen en toch al een zeker onderdak hebben...VOOR HOELANG ???
NIEMAND KAN DAAR OP ANTWOORDEN!!!!
DE rekening voor gas,water en elektriciteit...dat weten we WEL al...die is voor ONS🤤🤤🤤
VERDER mag mijn madam haar eigen (huur)huis niet meer binnen op straffe van huisvredebreuk,inbraak,schending nog van god-weet- wat...
Morgen wordt daarbij nog geopereerd aan haar elleboog(verlegging van een zenuw)en moest ze het daarom vandaag iets rustiger aandoen...
GOE GELUKT!!!!
HOE het verder zal aflopen weet ik niet...over een uitzettingsprocedure kan alleen de huisbaas beslissen en die kosten zijn ook niet van de minste...
DUS ...Gelieve dit bericht zo veel mogelijk te liken en ook te delen aub....want hetgene dat nu bij ons gebeurd is,dat wensen wij NIEMAND toe!
PLEASE DO IT...Hoe meer mensen dit doen,hoe beter...
HOPELIJK valt bij de POLITICI ook eens ulderen FRANK!!!
HOE RAPPER,HOE LIEVER..


Termont krijgt zijn zaakjes niet op een rij, daar in Gent. Als enige van alle Vlaamse steden.
Trouwens, zelfs met exact dezelfde wetgeving, horen jullie vaak iets over kraken in Waalse steden ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden