Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2013, 01:37   #74
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Ik ben geboren in Vlaanderen maar weet nog steeds niet wat ze bedoelen met Vlaams.
Dat zegt dan veel over de manier waarop het onderwijs in Vlaanderen gebruikt wordt om het jonge volk te indoctrineren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Nu, als ik op dit forum afga betekent het vlaggezwaaiend, dialect sprekend, gefrustreerd, haatvol...
Tja, een bepaald soort pseudo-intellectueel volkje in Vlaanderen is van oordeel dat ze hun eigen ingebeelde superioriteit over het klootjesvolk moeten uiten door voortdurend te zitten kakken op hun eigen domme volk, hun eigen domme kultuur en hun eigen domme taal.
Dat soort volkje wordt dan lid van de Partij Van De Arbeider
Maar het is wel hetzelfde soort volkje dat op mijn kosten de kans heeft gehad vrijwel kosteloos te "studeren".
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline