Los bericht bekijken
Oud 14 september 2016, 21:34   #122
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Vraag Dan Maar Meteen Aan Moderator Om Ook Uw Eigen Opmerkingen Naar Koetjes En Kalfjes Te Zenden Want Ook Deze Post Van U Is Geen Wiskunde Op Recht Toegepast : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=70

U Bent Derhalve Zelf Off Topic.

Niettemin eventjes voor alle duidelijkheid : het onderwerp van uw topic evenals uw vermeend ingewikkelde uitleg is niets méér dan pure lulkoek. Maar zelfs als het onderwerp van deze discussiedraad ernstig genomen zou kunnen worden (quod non), dan is het voor elke forumdeelnemer met minstens enkele werkende hersencellen volstrekt duidelijk dat dit onderwerp niets – ik herhaal : TOTAAL NIETS – te maken heeft met “Economie”, zijnde datgene waarover dit themaforum gaat. En vermits de Gewaardeerde Moderator in een andere gedaante ook zelf tot voornoemde forumdeelnemers behoort, is het een enigma waarom hij u toelaat om het themaforum Economie te bevuilen met onderhavig topic...
ik heb beleefd gevraagd waar ik het moest plaatsen met de mededeling dat het redelijk technisch was en dat er mails zouden op gebeuren om de aandacht van de juridische wereld hierop te vestigen.
In politics heb je geen forum wetenschap en of wiskunde ?? vandaar.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 21:35.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden