Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2017, 09:39   #19
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De eerste Bond-films die ik ooit bekeek waren met Roger Moore. Voor lange tijd beschouwde ik hem dan ook als de enige ware 007. Later ben ik de Bond-films met Sean Connery meer beginnen waarderen en vind ik Connery tot vandaag de beste vertolker van dit personage, gevolgd door Daniel Craig.

De films met Roger Moore waren luchtiger ook al deelde Sean Connery hier en daar wel eens een knipoog uit (zie Pussy Galore).
Voor veel Bondfanaten is dit vloeken in de kerk. Ik vind Craig de beste maar uiteindelijk heeft elke vertolker er zijn eigen draai aan gegeven. Moore was de luchtigste en de meest humoristische én de meest Britse met zijn flegma, droge humor en afgeborstelde voorkomen. Moore was trouwens ook de eerste Bond die ik gezien heb, in "A view to a kill". Christopher Walken was subliem als slechterik Max Zorin, doch dit terzijde.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden