Los bericht bekijken
Oud 19 november 2011, 10:29   #60
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dat de vakbond top al decennia mee heulen met het patronaat is niets nieuws. Zeker omdat ze dan ook nog eens partij gebonden zijn.
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar naargelang de regering samenstelling, blazen ze warm of koud. Hun leden doen er al lang niet meer toe.
Je ziet wel, dat de echte linksen, zoveel mogelijk geweerd worden, in de bestaande vakbonden.
Als je het Dehaene discours ziet van ACW, over volmachten en Euro maffia, tot het fiasco van Dexia en het verzwijgen van dit fiasco sedert 2008, voor iedereen tot de beerput overliep, zie je toch hoe deze kapitalistische marionet,
België de laatste 3 jaar, méér dan het 4 dubbele van de nu gevraagde 10,3 miljard besparingen heeft aangenaaid.
In een normaal land zitten dieven van staatseigendom achter de tralies, hier worden ze achter gesloten deuren verhoord, zodat het stinkende potje bedekt kan blijven.
De traditionele partijen chanteren elkaar met allerhande stinkende potjes.
Dus blijft alles bij het oude en draait de gewone burger op, voor alle achtergelaten rotzooi.
Dus ... weg met de traditio's en hun corrupte en corrumpeerbare aanhangsels! Weg met de groenen die in een irreële wereld leven! Ik heb veel liever te maken met iemand die dieprood is of donkerblauw: daar weet je wat je aan hebt! Die vertegenwoordigt niet het grijze denken waarin onwerkbare compromissen alleen maar kunnen leiden naar gesjoemel en inefficiëntie!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden