Los bericht bekijken
Oud 19 november 2016, 11:21   #1
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard familieruzie bij het vlaams blok

Partijvoorzitter Van Grieken is not amused dat Philip Dewinter tijdens zijn bezoek aan griekenland blijkbaar een toespraak is gaan houden bij de neonazistische partij Gouden Dageraad. Blijkbaar was dat niet doorgesproken in de partij, dixit de coiffeur.

Citaat:
“Als ik me niet vergis verklaarde Filip Dewinter ooit zelf dat partijen zoals Gouden Dageraad en de Duitse NPD slechte reclame zijn voor ons. Ik ben het nog steeds eens met die Filip Dewinter.”
Citaat:
Dat het Vlaams Belang speecht voor Gouden Dageraad is zeer opvallend. De Griekse neonazistische partij wordt net zoals de Duitse NPD, het Hongaarse Jobbik en het Bulgaarse Ataka zelfs door de extreemrechtse fractie in het Europees Parlement gemeden.

Officieel onderhouden het Vlaams Belang en Gouden Dageraad dan ook geen relaties. Net zoals het FN met succes in Frankrijk doet, wil het Vlaams Belang haar gekuiste kant aan de buitenwereld presenteren. Connotaties met neonazisme passen niet in dat plaatje.
Citaat:
Een bezoek aan Gouden Dageraad stond absoluut niet op de agenda. Ik distantieer me dan ook uitdrukkelijk van dit bezoek. Filip Dewinter vertegenwoordigt in deze niet de partij. Het is een persoonlijk initiatief.”
Niet gemakkelijk hee, als het nieuwe voorzittertje de partij een air van properheid wil meegeven en de oude patron blijft optrekken met bruin allooi...




bron : https://www.apache.be/2016/11/17/spe...keerd-keelgat/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden